14.01.2025 | Czytano: 614

Szkolenie online o badaniu efektywności sponsoringu!

16 stycznia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online pt. „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów”.


 
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego. Dla sponsorów, którzy analizują medialność osób lub imprez, które wspierają i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na kolejny sezon. Dużo wartości znajdą też sponsorowani, aby umieć udowodnić swój potencjał wizerunkowy oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.

Szkolenie poprowadzą: Sebastian Bykowski - wiceprezes IMM, ekspert w dziedzinie pomiarów komunikacji medialnej, w tym sponsoringu. Gospodarzem spotkania będzie Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM.
 

Komentarze







reklama